301123_ Kızlar lansinohun pompasını kullanıyorum bebeğim yoğun bakımda daha önce bilenler belki vardır şimdi ben hep onunla süt sagiyorum ama o USB giriş kablosu koptu ne yapmam lazım nerden yapmam lazım almam lazım acil ya 🥺😔
301123_ kedilibebeklianne 😅🥺ayy oldu oldu bı kaç tane denemdim olmadı sonra dan başka denemedim oldu o yüzden yazdım aslında