elat korkmayın lütfen biz de 2 aylık gitmiştik önce gözlerinin fotoğrafını bi aletle çekti, göz bebeğinde bir sıkıntı var mı diye, sonra bir oyuncağı takip ettirdi doktor uzaklaştırdı yakınlaştırdı sonrada bir damla damlattı 20 dk bekleyin dedi sonra ölçüm yaptı. Göz numarasına baktı astiğmat vs. var mı diye.