Merve-Lina Kızlar ilk diş 12. Ayda geldi şuan 17 aylik hala 6 tane dişi var az değil mi yoksa bu sayı normal mi? Dişi yok diye hep püre verdim şimdi kati beslenemiyor herkes dişleri yok nasıl çiğnesin hepsi çıkınca çiğner diyolar napicağımi bilmiyorum__ …..
elisa2705 Merve-Lina Aa saka mı ya 🤣 biz 16 ayda 4 dis var 2 altta 2 üstte bayadır dis cıkarmıyor azılar gelmedi doktora sordum cıkarır acele etme dedi😃😃