Mygirlmybaby Kızlar 2 gündür uyku uyumada direnme. Dışarı çıkıcaz benden kaçıyor Üstünü giydirmiyor. Az önce yaşadık bende sinirlenip az bir elimle itip gitmiyorum dedim. Sonra yanıma geldi Üstünü giydirdim ve aşağı indik. Yani bunlar olası şeyler mi bilmiyorum ama sabrım tükendi. Oyun oynuyorum ilgileniyorum dışarı çıkıyoruz. Mutfakta iş veriyorum yanımda onu yapıyor ama sonra öyle bir hal alıyor ki beni çileden çıkartıyor. Şimdi ittim diye içim içimi yiyor. Ağlayacak haldeyim. Önceden anamız babamız döver yine de yüzümüze bakmazdı belki. Ama şimdi kendim vicdan azabı çekiyorum. Nolur bana yalnız olmadığımı söyleyin. 🥹
Sapsikanne Mygirlmybaby hepsi ve çok daha fazlası bizde var geçen hafta psikiyatriye götürdüm normal dedi
Nursevensahin Mygirlmybaby benimde kızım 25 aylık inanın bende aynı şeyleri yaşıyorum bazen çok pişman oluyorum ama unutma bu bizi kötü anne yapmaz biz de insanız
Esoz1110 Mygirlmybaby Benimkide inat 2 yaşına girecek sokakta esyalarını atıyor almayalım yerde kalsın gidelim diyor ağlıyor ağlamaya yer arıyor insan daralıyor normal yani
Mygirlmybaby Sapsikanne bende götürmeyi düşündüm eşim saçmalama diyor. Ne yaparsam yapayım olmuyor kendimi yetersiz hissediyorum. Birde ikinciye hamileyim artık hormonlardan mı de dayanm gücü 0
dogadan01 28 aylık. Kreşe başladı. Çığlık atma, ısırma , kendini yere atma. Sabrım cok zorlanıyor ama sesimi dahi yükseltmiyorum bu yüzden antidepresana başladım.
oglumubeklerken Mygirlmybaby her gece oğlumu uyuttktan sonra yarın asla sesimi yükseltmeyecegim diyorum ertesi sabah uyanıyoruz 3 4 saat normal geçiyor sonra gene çileden çıkarmayı başarıyor yani çözüm falan yok maalesef
bisenakillisinzaten oglumubeklerken bizde aynıyız kızımla sabah kalkıyor 3 4 saat normal geçiyor sonra sıkılmaya başlıyor bana sariyo 😪😪
Mygirlmybaby bisenakillisinzaten dışarı çıkardım kızlarla da oynamakta zorlanıyor. Özgüüven eksikliği var. Çekiniyor. Ben napıcwm bunun için
bisenakillisinzaten Mygirlmybaby başkalarıyla oynama konusunda da oyleydik o sonradan düzeldi bizim kendi kendine
Nursevensahin Mygirlmybaby evet kızım da benimle kavga ediyor sürekli kendime söz veriyorum ona bağırmıcam diye ama nerdeeee yine kendimi ona bağırırken buluyorum maalesef