Güzel annelerim ikiz bebeklerime denemediğim mama kalmadı nerdeyse aptamil de ishal oldular 6-7 kaka yaptırıyor iki hafta denedik en son hipp kullanıyoruz onda da sıkıla sıkıla gaz çıkarıyorlar zorlanıyor yine günde iki kaka yapıyorlar evde aptamil vardı bir iki biberon günde aptamil verdim kakalarını rahat yapmaya başladılar ancak 3 aylığız iki mama birlikte kullanılır mı doktor randevumuza da çok var daha kullanılsa sonradan mama içmeme gibi yada daha başka bir sorunla karşılaşır mıyım kullanan var mı bu şekilde