kızlar merhaba. 5,5 yaşında oğlum var ve bu yaşta keşfetti. Yanlış bisey olduğunun bilincinde sanırım çünkü ben odaya girince halden hale giriyor ve saklıyor. Ama oldukça da ısrarcı. Çocuk gelişim mezunuyum ama insan kendi söküğünü dikemiyor. Doğal bi süreç olduğunu geç bile kaldığını bildiğim halde nasıl davranacağımı bilmediğimden tedirginim