esranrdnz 14 aylık kızım var ev şuan 21.5 derece ayağında ev ayakkabısı hırkası uzun kollu şu çorabı herşeyini giydirdim ama elleri ve burnu her zaman soğuk sırtı ve göğsü sıcak ama üşüyor mu anlayamıyorum
etuerk esranrdnz el ayak yüz soğuk olması üşüme belirtisi değildir sırtı ve göğüs kısmı soğuk olması lazım çokta giydirip terletip hasta etmeyin ev derecesi gayet iyi