sibaluna Bebeğim 2 aylık gece burnu tıkanıyor sanki, kullanıp memnun kaldığınız hava nemlendiricisi var mı ?
Burcu60 sibaluna Nexus bunu alalı bir ay oldu çok iyi sesi de çıkmıyor öyle bu markanın buhar makinesini de kullanıyorum tavsiye ederim
kahraman07 sibaluna kanz marka aldım e bebektem gayet güzel üflüyor memnunum sadece biraz su sesi geliyor çalışırken ben rahatsız olmuyorum
Nur2021 sibaluna gece kullandim, 5litre kapasitesi var, gayet guzel buhar veriyo, kademeleri var. Şahsen begendim uzun omurlu olsun insallah 😁
Nur2021 anneann gece kullandim, 5litre kapasitesi var, gayet guzel buhar veriyo, kademeleri var. Şahsen begendim uzun omurlu olsun insallah 😁
Nur2021 Burcu60 valla ben sabaha kadar calistirdim 🙈 …. bilmiyodum 2 saatmiymis 😅 ama derecesini dusukte calistirdim…