Kizlar merhaba, 16 gunluk bebegimin cok fazla gaz sancisi var doktorun verdigi damlayi kullaniyorum ama benim sutum ile alakali galiba. Rezene cayi ic diyorlar kimyon ile birlikte. Bazi sayfalar sosyal medyada rezene cayini cok kotuledi.. sizin fikriniz nedir aranizda saglikci var mi