oglumubeklerken KemanistSalyangoz bende 2 buçuk yıl önce yaptırırken 400 500 civarı bir fiyata almıştım ve eczanemiz fiyatlar aşırı yükseldi diye ah vah etmişti, bir de şimdi ki fiyatlara bakıyorum da 😬
fpelin balamelek hangi ay boşsa aşı yoksa o ay yaptirmayi tavsiye ediyorlar genelde genel olarak 3-5 ay ya da 5-7 gibi zaten bu vakitler gectikten sonra da yaptirilmiyor galiba zaten agizdan verilen bir aşı
gizemvatansever mrvmrtglc1 bizim doktorumuz 3 ayda yapılmasını uygun gördü. 1800e yaptırdık ilk dozunu
mrvmrtglc1 gizemvatansever 3. Aydan sonra 4. Ay mı yapacaksınız 5. Ay mı Ben de arada 1 Ay olması gerek diye biliyordum yorumun birinde 3 ve 5. Ay yazmışlar ondan sordum.
lion_north Elifmihra7206 iki cesit mi var anlayamadim kusura bakmayin bizde bugun 1904 tl ye aldik asimizi fark nedir ikisi arasinda boyle birsey duymamistim
maygirl mrvmrtglc1 bnce dgrudur bn gecdn yıl temmuz ve eylul aylarimda yaptrdum 1300 ciwari idi 1.5 senede okadr zamlanmistr