zeyaslmel b12 kullanmamıza rağmen değeri yükselmemiş beklenildiği gibi. Ferritin 7,95 falandı şurup kullanınca 45 olmuş. Hgb 10,6 falandı sanırım. Çocuk doktoru takviyeye rağmen değerleri beğenmedi. Çölyak baktırın dedi bende götürdüm gastreontolojiye. O doktor ocean aslında iyi değil diğer şuruplardan kullan dedi ama bi bakalım dedi dişleri lekelendi diye anlatınca. Sonra değerler iyi çıktı hgb 11 ferritin 45 olunca tamam başka ilaca gerek yok dedi çölyak vs de cıkmadı 3 ayda bir kontrol ettirin değerleri dedi sadece