Merhaba
Doğum yapalı 7 ay oldu .(Sezaryen)
Karın kaslarım zayıf olduğu için 6 ay sonrası spor yapmamı söyledi doktorum öyle de yaptım. Reformer pilatese başladım ancak yine de karnımı zorlayan hareketlerden kaçınmaya çalıştım. Ve köprü kurarken farkettim ki karnımın içinde birşey (genelde sağ tarafta) hareket ediyor ve yer değiştiriyor. Elimi üzerine koydum ve avuç içimi dolduracak kadar büyük. Bu ne olabilir başına gelen var mı?