dilara_0 Kızlar başıma büyük dert oldu bu korunma. Eşim ben korunurum diyip duruyor ama maalesef o an gelince de haz almıyorum prezervatif varken diyor. Bu konuyu çok kafama taktım ilk doğumumdan sonra. 2. Doğumumu yaptım 44 gün önce ve sadece geri çekilme ile bugün ilişki yaşandı. Eczaneyi aradım cerazette hap için çoğunluğu süte geçiyor diye biliyorum ama en doğru kararı hemşireniz ya da doktorunuz bilir dedi. Korkuyorum da. Eşim de yarın alırım hapı dedi şuan işte olduğu için. Sizlere birkaç sorum olacak; İlişki sonrası cerazette hap kullanılır mı? Cerazette hapı emziren anneler kullanabilir mi? Ella hap süte geçiyor mu? 3 aylık korunma iğneleri varmış kullanan varsa biraz bilgi verebilir mi? Spiralin hormonlu ve hormonsuz halleri var ve ikisi arasındaki fark nedir? Kondom hakkında bilgi? Evliliğimin Bu zamanına kadar zar zor geri çekilme ve prezervatif ile korunduk. Eşimden dolayı beynim error vermiş durumda ve ben uzuuuun bir süre çocuk düşünmüyorum. Beni biraz aydınlatırsanız sevinirim ❤️
Tunaveannesi16 dilara_0 Emziriyorum cerazette kullanıyorum doktorum bu hapı önerdi. Hem hap hem geri çekilmeyle korunuyorum. Her gün aynı saatte kullanıyorum 1 yıldır bu şekilde korunuyorum.
byzyldz dilara_0 ella kullandıktan sonra sütünüzü sağıp dökmeniz gerekiyor malesef tercih etmeyin kesinlikle lohusalıktan sonra microgynon hap kullanmaya başladım üç eczacıya sordum kullanbilirsin dediler östrojen miktarı düşük olduğu için hapı aldıktan sonra bir saat boyunca emzirmiyorum
ilenalemin dilara_0 ben zylnda kullanıyorum emzirenler için bu da var.doktorum önerdi.yan etki olarak sadece adet olmuyorum şu an.üç aydır kullanıyorum ve afedersiniz hep içe boşalmalı oluyor.geçen hafta kan verdim negatifti
aysebb dilara_0 Zlynda kullanıyorum bende yaklaşık 9 aydır. Herhangi bir yan etki yaşamadım ben. 304 tl idi en son fiyatı direk eczaneden alınabiliyor. İlk kutudan sonra tamamen koruma sağlar
Nacafa Ben üç aylık kullanıyorum. Birde deri aktı implant var kol altına takılıyor 3 yıl boyunca koruyor ve orda kalıyor sürekli, maddi durumunuz iyiyse ona da bakabilirsiniz
dilara_0 Nacafa maalesef maddi durum orta gelir ve borç harç var anca yetinebiliyoruz diyebilirim. 3 aylık iğne ne kadara alıyorsunuz eczaneden?
ogretmenanne2024 Tunaveannesi16 emzirmenizde herhangi bir sorun oldu mu birde kanama çok oluyormuş sizde öyle bir durum oldu mu
dilara_0 byzyldz Ella kullanmadım emzirirken hatta hiçbir hap kullanmadım doğumdan sonra. evlilik başında Ella kullanmıştım 3 kez o da. Bu zamana kadar da zorla prezervatif ve ger çekilme oldu genellikle geri çekilme ile ama. Prezervatif kullanmak istemedi eşim. Bugün de geri çekilme ile ilişki oldu bu yüzden böyle bir post açtım hemen. İnsan tedirgin oluyor
dilara_0 ilenalemin peki bugün geri çekilmeli ilişki oldu yarın bu hapı alsam kullansam sağlık ocağı ile görüştükten sonra herhangi bir koruması olur demi? Cahilim bu konuda kusura bakmayın
ogretmenanne2024 ilenalemin çok fazla kanama yaptığı söyleniyor sizde de öyle oldu mu birisi 20 gün kanamam durmadı demişti
Nacafa dilara_0 ücret ödemiyorum. Daha Önceden 100-150 aradı bir fiyata alıyordum ama şu an sağlık ocağı ücretsiz veriyor
dilara_0 aysebb sağlık ocağındaki hemşiremize sordum hepsini maalesef hepsi süte geçiyor diyor? Buradaki anneler de doktorlarına soruyor çoğu ve cerazette, zlynda, 3 aylık iğne, vs kullanıyorum diyor? Anlam veremedim bir türlü
aysebb dilara_0 Valla ben kullanıyorum 9 aydır kızımda 11 aylık anne sütü alıyor doğduğundan beri. Doktorum önerdi başladım yani çok sorgulamadım açıkçası
byzyldz dilara_0 evet malesef hepsi süte geçiyor bu yüzden östrojeni olmayan veya minimum seviyede olan kullanmalısınız eğer kullanacaksanız insan mecbur olunca her yolu deniyo🤷🏻♀️🤷🏻♀️ altı aydan önce hiçbir doktor önermiyor tabiki ama ben kullanmaya başladım hemen mecburiyetten hapı aldıktan bir saat bıyunca emzirmiyorum siz de kullanırsanız hangi hap olursa olsun bir iki saat emzirme arasını açın
ogretmenanne2024 aysebb anladım teşekkürler ben de ikisi arasında kaldım da bir türlü karar veremedim 😁