Benim oğlumda 2 aylıkken sürekli ıkınıyordu, kaka yapmamasına rağmen. Biz gazını çıkartamıyor kaka yapamıyor galiba diye doktora kaç kere götürdük. Ikındığında göbek deliği ile pipi arasında kalan kısım şişiyordu ve kasık fıtığı olduğu ortaya çıktı. Ameliyat oldu ve ıkınmaları bitti. Ikındığında Şişlik oluyor mu diye bakarsanız belki sizin bebiş de bundan dolayı ıkınıyodur