Kızlar bebeğim 5 ayına girdik kilosu 7315. Doğum kilosu 2790. Bu ay 600 gr almış sorun bu değil tabi ama her ay 1 kg görüyorduk. Çok hareketli sürekli tüm vücudunu kaldırıyor yürümeye kalkıyor oturma eylemine geçiyor izin vermeyince çok ağlıyor. Oturtmaya başladık yavaştan ama yürümek diye bir şey bu ayda olamaz zaten duramıyor ayakta tek. Kendine vuruyor elleriyle bacaklarına vs. Her şeye ağlar oldu çok mızmız her şeye ağlıyor çok aşırı hareketli. Gündüz uykuları 15 dk sadece. Doktor baybay night damla verdi ondan başlıcam. Aşırı yorgunum. Ne yapıcam sizlerinde böyle olan var mı