Merhaba kızlar, 2.5 yaşındaki kızım son 2 haftadır çok hırçın ve huysuz. Derdini yada ne istediğini anlatmak yerine sürekli hırçınlaşıp dişlerini kendini sıkıyor elime koluma vuruyor. Kendini sıkarak ağlıyor küsüyor bu durumu yaşayan varmı varsa ne önerirsiniz