Hanımlar merhaba, 3 gün önce doğum yaptım. İlk gün sütüm gelmedi emzirdim ancak mama takviyesi de yaptım, 3gündür 6saatte bi mama veriyoruz geri zamanlarda emzirmeye çalışıyorum artık sütüm de geliyor ama bebeğim doymuyor. Yani emzirip bıraktığım zaman ağlıyor, sütümü mü çekemiyor diye düşünüyorum çektiğini hissedemiyorum çünkü. Stres yaptım bu da olumsuz etkiliyor farkındayım. Fikri olan annelerimiz lütfen yazsın çünkü artık ne yapacağımı şaşırdım. Sağolun şimdiden