Diş çıkarma döneminde ama hala çıkmadı her şeyi ağzına alıyor. Bu arada son günlerde günde 4-5 kere sulu kaka yapıyor az az ama sık kirletiyor bezini. Bu normal mi yoksa bağırsak enfeksiyonu vs ciddiye alıp doktora mı götürmeliyiz? Başka belirti yok bu arada sadece ishal, anne sütü emiyor ek gıda denemelerimiz tadımdan öteye gitmiyor şimdilik zamana bıraktım çok zorlamıyorum.