dhdhdhdhf ya peki o ameliyatlar nasıl geçti? Risk, sıkıntı faln olmadı mı? Aralıkları kısa olduğu için.
Aralarında 2,5yas olmasına rağmen bana olumlu konuşmadılar. Ama ben yine erken hamile kaldım. 3.doğumum olunca kızm 2yaşına basmamış olck.
Bağırsak yapışıklığındn fln bahsettiler ama Dosyama yazmamışlar. Yazamadıkları için bu doktorum moral verdi olumlu konuştu. Korkacak bir şey yok dedi ama ben yinede tırsıyorum. 2aylk gwbwym şimdi