berentt
Bende aynı öyleydim hatta terapiye bile başladım insan asla geçmeyecek sanıyor, yemeden içmeden kesilmiştim sürekli bi anda ağlıyordum ama inan geçiyor şuan Kızım 4 aylık ve her şey rayına oturdu kendine zaman tanı ve bu zamanda destek almaktan çekinme inan çok daha güzel olacak ❤️