2 buçuk aydır uzamış sarılığımız var karaciğerde sıkıntı yok tüm tetkikler tahlilleri geniş kapsamlı yapıldı bişey çıkmadı ilk ay değeri 13 tü bu ay 10 çıktı. Israrla geçmiyor çok moralim bozuk yüzünde var bide gözlerinde. Kara sarı birşey oldu çocuğum ve korkuyorum. Sık emziriyorum kilosu kaka çiş sayısı ideal ama atamadı gitti.doktorum çocuk gastroya yönlendirdi her ihtimali değerlendirmek için hamileyken bi enfeksiyon geçirdiysem onun da etkisini görebiliyormuş onu tespit ediyorlarmış. Birşey olurmu ne zaman geçer kalıcı birşey bırakırmı artık uyku uyumuyorum bikaç gündür geçmiyor lütfen yardım