Aylardır içim birbirini yiyor önceden tv de ekran gösterirken ekranı kestim 3-4 ay izlenimdeyim oğlum 16 aylık ve aşırı pimpirikli insanım oğlum gel demesini bilir ben bir şey anlatırken göz teması kurar öyle yuvarlanan dönen şeyleri asla umursamaz takmaz ama bilmiyorum çok korkuyorum acıktığı zaman biberonu gösterip yanıma gelir ağlar bedenen kendini ifade edebiliyor sinirlendiğinde bişey olmadığında ortalığı yıkar veya bir eşyaya zarar verdiğinde eşya sahibine dönüp tepkisine bakar onay alırsa devam eder onay almazsa yanıma gelir bana sarılır tanıdığı insanlara güler oynar suratlarına vurur saçlarını çeker ama hiç görmediği insanların yanında benim yanıma gelip ağlar ya ben mi abartıyorum yoksa böyle bir sorun olabilir mi düşüncelerinizi merak ediyorum ?