Ben işe döndüğümde 2.5 aylıktı bebeğim ve tek başıma bakıyorum işim biraz rahat yöneticimde sağolsun darlamıyor cuma günleri toplu süt izni kullanıyorum 3 gün izin yapmış oluyorum yaptığınız işe göre değişir günleri günlerini tutmuyor bazen oluyo güzel uyuyo rahat çalışıyorum bazen uyumuyo bi taraftan ana kucağında onunla konuşup şarkı söyleyip çalışmaya çalışıyorum