Nilser Ayyyyy evet benım sacında gür Bayaa yani. Her kuaför kesim yaparken bile söyleniyor o derece. Kendi kuaförüm sormadım gidemedim biraz uzak ama gecen sene sarı saca dönmeye 5 bin TL dediler. 🙄 Ev olan ben için fazla geldi calışsam belki gelmez de. Ev ortamında o kadar para verip boyatmak da mantıklı gelmedi. Vazgectim 😒