Benim bebeğimde de oldu aynen dedikleri gibi özellikle de sarılık için bebeğin doğumundan itibaren ilk 10 gün çok önemli sonrasında çok fazla risk taşımıyor demişti doktorumuz
Biz hastaneye yatarken 19,5 gelmişti
9 ile ayrıldık 2 gün sonra 13’e yükselmişti
Hastaneye götürdüm tedbir amaçlı
Ama korkmamam gerektiği eskisi kadar yükselmeyeceğini söylediler
Tabi ki dikkat etmek de gerekli