Merhaba anneler bebeğim bir buçuk aylık ve gazdan dolayı çok ağlama krizlerine giriyor masaj yapıyorum kucağımda gezdiriyorum zeytinyağıyla masaj yapıyorum ama yok olmuyor. Rezene çayını önerenler oldu ancak bu aylardaki bebeklere verilirmi bilmiyorum kullananlar söyleyebilirmi?
Ve gaz sancısı için bildiğiniz birşeyler varsada söyleyin lütfen🥹 (bebeğimi mamayla besliyorum)