Fkiklim Merhaba arkadaslar kızım 4400 dogdu 39 haftada ilk iki ay cok güzel aldı kilo 2 kilo aldı ama sonra almadı kilo suan bes aylık ve 7 kılo cok üzülüyorum emmiyo yogurt vereyim diyorum yemiyo napcagımı sasırdım 😭😭😭
sarisinbayan Fkiklim bebeginin kilosu gayet iyi canim hiç üzülme 5 aylik 7 kilo diyosun maşallah benim bebegim 5 aylikken daha zayifti ek gida veriyomusun
Smyrnaasimrani Fkiklim kilosu normal ama sorun olan doğum kilosuna göre zayıf olması. Mama kullanıyor musun
Bellabells Fkiklim üstüne düş neden kilo almıyor diye. Eğer bir sağlık problemi yoksa sal gitsin.zayıf olsun sağlıklı olsun.en önemlisi bu.
Deletedmom0028 Fkiklim 5 aylık 7 kilo diye üzülüyor musun canım. İlk iki ay iyi almış diyorsun 5 ayda 7 kilo iyi bence sağlıklı ise kilo değeri persentil altında değilse üzülme.
Elifiniz Bebeğim 10 ay 4 günlük 7.850 gram ve şuan hasta kulağı iltihaplanmış diyorum ki zayıf olsunda sağlıklı olsun kilo inan sorun değil ..
Fkiklim Elifiniz benim kızım bi alıp bi veriyo benim üzüntüm bi sorun mu var acaba ondan yoksa 7 kilo olmasına tabiki üzülmüyorum
Fkiklim sarisinbayan hayır almıyo yogurt vermek istiyorum kabul etmıyo mama denedim yemedi sadece meme bemım psikolojimi insanlar daha cok bozuyor aa nasıl cocuk du gerilemiş diye doktorda evet az dedi cunku cok kiloluymus dedi buay gene gidicez aglıcam artık o dereceyim herkesin kucuk bebegi var en kilolu dogan ama en zayıf benim kızım suan sütün yaramıyor falan filan diyolar daha cok üzülüyorum inan zararlar abur cubur bile yemiyorum süte gecmesin diye sırf emzirmek için anestezi almadan memeden ameliyat bile oldum neler cektim
Fkiklim Smyrnaasimrani evet canım normal ama dogum kilosuna göre az zaten 6 ayda 9 kilo olması lazım ama imkansız 2 katı olamayacak
Fkiklim Bellabells saglık problemi yoksa kilosunu j bende onemsemiyorum benım derdim de o bu bi sorun mu acaba 😭
Fkiklim Deletedmom0028 tabloya göre daha cok alması lazım normal dogsaydı evet kilosu gayet iyi ama 4400 dogdu bu kiloya göre normal degil ve sürekli kilo kaybı yasıyoruz ondan üzülüyorum
alyaderinsozdemir Fkiklim bnmde bebeğim kilolu doğdu ama kilo alımı sadece her ay 500 gramdi bnm de piskolojim bozulmuştu sonra bebeğim hasta oldu ondan sonra anladım kilonun önemli değil sağlığın önemli olduğuydu
Fkiklim alyaderinsozdemir ilk zamanlar gelişimi için önemli diyolar bende ondan diyorum canım yoks kilosunu zaten takmam saglıklı olması en önemlisi ama hiç emmek istemiyo
Fkiklim Gyed tamam canım pazartesi doktora gidecem zaten demin misafir vardı hiç gelişmrmiş dedi ay içime agladım resmen 😭
S_seylek60 Fkiklim o nasıl misafirmis ya. Allahım yarabbim resmen insanin evine gelip en hassas noktasi hakkinda yorum yapabiliyorlar. Benim oglum da 4 kilo dogdu ilk iki ay 1 er kilo aldi sonra 400 gr 250 gr falan almaya basladi yanilmiyorsam 5 aylikken 7 bucuk kilo civariydi ve doktorumuz masallah tombis bu diyordu. Sagligi yerindeyse dert etmeyin derim. Yine de gidip kan degerlerine baktirin bi doktora danisin ki iciniz rahat etsin.
alyaderinsozdemir Fkiklim gelişim boy ve kafa ölçüsüyle takip ediliyo bnce bunlar normal ilerlerse sorun etmiyorum bnde cnm
AdAyza Fkiklim kilo kaybı yaşıyorsanız mutlaka araştırın , benim ilk aklıma gelenler alerji , hormonlar ve enfeksiyon , az kilo alması ya da alamaması bazı durumlarda normal olabilir ama kilo vermemesi gerekir
[silindi] Fkiklim bak şöyle söyliyim bebeğim 2900 doğdu şu an 9 aylık ve yaşında doğum kilosunun 3 katı olması lazım en son 8100 gram geldi 3 ayda en az 9 kilo olmalı. 4400 doğmuş bebeğin 6 aylıkken doğum kilosunun 2 katına çıkması beklenir 8800 olmalı yani bu durumda bence de bir doktora götürün. Bir ay gelişim durabilir boy uzar vs kilo almaz ama 6 aylıkken 2 katına çıkmalı diye ısrarla doktorum söylemişti
Fkiklim [silindi] bende ondan üzülüyorum canım yoksa kilo almamasıdaki tek l sorunum bu ilk 6 ay iki katı olmalı ama olmuyo 😭 Buda malesef kötü bi durum gelişimi etkiliyo posta o yuzden dogum kilosunu yazdım
snmdnzc [silindi] kilosunun katlaması kesin bir kural mı anlamadım 🙄 oğlum 4800 doğdu şimdi 8 aylık 11 kg. Yasında üçe katlaması gerekiyorsa 14,5 kilo olmalı çok fazla normal değil bence bir yaş kilosu için .
Fkiklim S_seylek60 pazartesi göturucem az kılo aldıgınun ben zaten farkındayım butun mahalle akraba her gelen kendi Bebeginin kilosunu diyor bide bende baya kiloluyum bu sefer sende asırı kılolu sun diyolar cok bunaldım yaaa
sarisinbayan Fkiklim elalemin agzi cuval degilki buzesin bosver dışardan konusulanlari canim benim bebeginin kilosu gayet iyi yemiyosa 1 2 saat sonra dene benim bebegimde cok iştahsiz 14 aylik ama bisey yemiyor
Nilbus Fkiklim ek gıdaya geçin kendini neden sıkıntıya sokuyorsun ki püre vermeyi dene yoğurdu elmayla birlikte vermeyi dene ben öylen yaptım cnm
[silindi] Fkiklim yok zaten ben seni anladım doktora götür idrar testine baktır kana baktır bir sorun görünmüyorsa o zaman takma bence de
Deletedmom772 Fkiklim Genelde boyle oluyo ama.zayif doģan bebeler hizla toparlanir hizla kilo alirlar iştahla yerler.Kilolu bebekler geç toplanir cunki vucutlarinds yeteri kadar bol kilo vitaminleri vardir😊Endişe etmeyin.doģum kilosu maşallah guzel.