salihasaliha biz yeni döndük canım antalyadaydik hava akşam serin oluyor gündüz normal şort tsort sandalet takıldı deniz ilikti ama havuz soğuktu gece uyurken klimayı açıp oda sıcaklığını 26 falan yapıp uyuyorduk ona rağmen mevsimlik uzun kollu pijamayla uyuttum tatilden birkaç gün önce probiyotik vermeye başladım tatilde de verdim ishal ve salgin olduğunu duymustm şükür güzel geçti hatta havalar bunaltıcı sıcak değil sezona göre daha sakin oluyor bu mevsim