birkizannesi-35 6ay 20 günlük sebze haşlayıp veriyorum (parmak şeklinde) bwl olarak az da olsa yiyor Püreleri kaşıkla ağzını açmıyor tek tadım olarak günde bi defa şimdilik normal mi
aysegul_my birkizannesi-35 ne zaman başladiniz ek gidaya 1 ay olduysa başliyali 2 öğüne cikarabilirsiniz bebeginizin isteği dogrultusunda kahvalti ve ana öğün gibi
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU birkizannesi-35 çok normal 9. Aya kadar ek gıda da doymasa da olur 9. Aydan sonra ek gıda doyuracak şekilde oluyor
birkizannesi-35 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU mama içiyor da içirmek gerekiyor mu her öğünde sütü yoks birkizannesi-35 bir de ek olarak her öğün ek gıdaya geçtiğimiz bu dönemde süt (formül mama)vermek gerekiyor mu yoksa aç bırakmalı mıyım yemek yemesi için
birkizannesi-35 aysegul_my sabah uykulu uyandığı için kahvaltı teklif etmedim istemiyor bu saatlerde veriyorum püre açmıyor kendi yiyor yerse o da
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU birkizannesi-35 mama vermeden önce ek gıda verin baktınız yemedi doymadı sonra mamasını içebilir sorun olmaz ama tavsiyem 9. Aydan sonra mama değil ek gıda ağırlıklı gitmeniz. Şuan ek gıdaya çok ihtiyacı yok ama 9. Aydan sonra mamayı günde 1-2 sefer ara öğün niyetine verebilirsiniz
birkizannesi-35 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU uykuda içiyor da mamayı kaç ml de doyacağını kestiremiyorum öğünde şimdilik 180-210 arası içiyor sağlık ocağı hemşiresi fazla içirme kansızlık yapar dedi
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU birkizannesi-35 mama kansızlık yapmaz ki aksine demir eksikliğini giderir. Saçma bişey söylemiş obezite olabilir dese anlıcam
birkizannesi-35 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU fazla süt tüketimi vücuttaki demir depolarını tüketiyormuş bir de öyle dedi