Merhabalar bebeğime atopik teşhisi konuldu cildi kupkuru pul pul dökülüyo resmen sürekli nemlendiriyorum ama canı yanıyor muhtemelen sürekli ağlıyo kaşınıyor sanırım sürekli kendin kaşımaya çalışıp kanatıyo bebantol ün sensidailiy sini ve sensiderm ini kullanıyorum ama bir düzelme ya da rahatlama göremedim bu sorunu yaşayan bana ürün tavsiyesi ya da ne yapacağım konusunda akıl verebilecek kimse var mı ? 😭 kendimi çaresiz hissediyorum allah rızası için destek olun 😭😭