Prenses21 valla o leş kremi kullanmanızı önermem onun yerine kalmosan kullanın bana dua edersiniz neredeyse 1 yıl oluyor biz atlatalı hala o leş krem kokuyor kıyafetlerde çoğu şeyi çöpe atmak zorunda kaldım bizde hiç bi işe yaramadı her şeyi sirkeli suda kaynarda yıkadım kalmason sürdük eşim ben kızım normalde bebeklere kullanılmıyor ama ben yaralarının üstüne sürdüm öyle kurtulduk ailemde bu ilaçla atlattı benim çoğu şeyim mecburen çöpe gitti sizde dikkat edin bazanın altı hala o ilaçtan kokuyor🤢🤢