Kızlar selam , şubatta doğum yaptım 7 aylık bi kızım var. Öğretmenim. Yaz tatiline kadar izinlerle geldk fakat bu sene kızıma kendim bakmak istediğim için ücretsiz izne ayrıldım ama çok zor. Sürekli evde olmak , yemeğe eve temizliğe odaklanmak benim için artık çekilmez bir hal aldı. Çalışmaya alışmışım evde olmak zor geliyor. Yani çalışıyorken evim daha temizdi her gün yemek yapardım ama artık sürekli evde olduğum halde elim hiçbir şeye gitmiyor. Yapasım gelmiyor. Mesele dışarı çıkmak gezmek değil. Çıkıyoruz arkadaşlarla gidip geliyoruz ama sanırım çalışmaya alışan birisi olduğumdan şimdi de bi nevi ev hanımı olduğum için zor geliyor iş güç. Bütün gün aynı şeyler şimdiden sıkıldım . Nasıl geçecek bu sene bilmiyorum. Ya da 7 ay sonra lohusalık depresyonuna girdim herhalde. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.