yadeyade27 riskten kastım bu ay çocuğunuzun okula geleceğini varsayarak harcama yaptılar planlama yaptılar. Bu ödeme riskini sizin almanız mantıklı çünkü sizin çocuğunuz ağladı. Ama…Yerinizde olsam her ağladığında okuldan almazdım öncelikle. Ama okula vermeden önce okula hazır olduğundan da emin olurdum. Okulun gelin alın aramalarında da süreci yönetemediklerini belirtir baskı kurardım. Bu çocuk en nihayetinde okula başlayacak, ve seneye de en ufak hoşuna gitmeyen şey olduğunda ağlayarak seni getirtebileceğini öğrenmiş oldu.