Arkadaşlar bebeğim 50 günlük oldu 40 ı çıktığından beri değişik bir hal almaya başladı asla uyumuyor anne sütü ve mama destekli gidiyoruz normalde mama ağır geldiği uykuya hemen dalıyordu ama artık oda etki etmiyor sabaha karşı 5 te kalkıyor 7 ye doğru anca geri yatıyor 9 45 gibi kalkıyor öğlen 13 14 e kadar zor yatırıyorum sonra 5 te kalkıyor akşam 9 10 a kadar uyumuyor uyumadığı zamanlarda asla durmuyor sürekli kucakta ve ayakta gezmek istiyor ev işi yemek yemek çok zor benim için benim gibi olan var mı ya uykuda bir ihtiyaç değilmi neden uyumuyor çok üzülüyorum