senaatuunc NewMomm1 Ay ben de geçen kızım için 2 tane kesmiştim parmağıma bulaşmış hiç fark etmedim o an bıçağı bulaşık makinasına koyarken kapakta pembe parmak izim çıktı Allahtan silince geçti hemen😄
Ahelmetcinogl senaatuunc vişne suyuyla bozulmaz ama tadı nasıl olur bilemem, inşallah güzel bişey olursa kızın beğenir.
birpofidikannesi senaatuunc karadut özü varsa elinde ondan ekleyebilirsin glazürde de gıda boyası var ben karadut özüyle çok güzel bir pembe elde etmiştim
pivpivpivahmedmuhsin senaatuunc İsterseniz ejder meyvesi katabilirsiniz. Azıcık katarsanız güzel bir pembe olur. Ya da direkt çileği ezip suyundan koyabilirsiniz. 🌸
senaatuunc pivpivpivahmedmuhsin Ejder meyvesini geçen hafta aradım bulamadım ya, çileği de cumartesi günü pazara gidince görmüştüm çoğu ezikdi çürümeye yakın gibi mevsimi bitti bitiyor🥲
pivpivpivahmedmuhsin senaatuunc Migros’ta oluyor genelde. Ya da böyle egzotik meyveler satan yerler oluyor. Google’dan araştırıp alabilirsiniz. 🌸
Happybaby06 senaatuunc orman meyveli krem santi var marketlerde pembe oluyor kenton marka cilekli krem santi de satılıyor veya oralet tozu katın cilekli kuşburnu aromali
OptimusPrime senaatuunc Çok saçma olacak ama şu nazolar varya, içecek toz vişneli falan. A101′de falan var. Belki kremşantiye dökerseniz rengi değişir?
senaatuunc OptimusPrime Evet anneme sordum annem de o vişneli nazolarla renklendiriyormuş ben de öyle yapıcam galiba
senaatuunc Boncuk-anne Reçeli ailece sevmiyoruz ya güxel fikir ama reçelin hiç bir türünü yiyemiyoruz 🥲