Bir ton suç kaydı olmasına rağmen dışarda barınan bu pislik soysuzlar yüzünden her zaman birilerinin canı yanıyor, illa bir eve ateş düşecek ki anca içeri atsınlar, başka türlü olmuyo değil mi, memleketimin, şehrimin ocağına ateş düşüren bu soysuza en ağır ceza verilsin , yüreğim dayanmaz cenazesine gitmek istiyorum ama, ailesi ne haldedir, bugün gelecekmiş izine çıkacakmış 5 gün ailesiyle olmak için, hale bak, tabutunu getirdiler. Bu nasıl sistem, nasıl adalet. Neden yani nedennn