Selamın aleyküm kızlar🩷aslında insani bir durum olmasına rağmen çekinerek yazıyorum kusura bakmayın lütfen🥲yaklaşık 1 haftadır büyük abdestim simsiyah renkte çıkıyor çok afedersiniz. İnternette biraz baktım sebebine ama sonra panik olup buraya geldim😂iç kanama vs yazıyordu çok korktum. Sebebi nedir bilmiyorum. Kanım çok düşmüştü doktora gittim ilaca başladım acaba ondan dolayı mı oluyor çok emin olamadım açıkçası. İlacın adı gynoferon pembe renk bi hap. Belki kullananlarınız varsa yorum yaparsa çok memnun olurum🥰