Selam herkese.. 3 yaş kızım için lavman alıp uygulayacağım 8 gündür kaka yapmıyor tuvalet eğitimine başlayalı 2 ay oldu kaka da hala sorun yaşıyoruz korkuyo yapmak istemiyor evde lavman yapab var mı çocuğuna herhangi bi sorun olur mu yoksa acile mi götürsem??