Merhaba hanımlar sezeryan doğum yapalı 1 ay oldu doğumdan çıktıktan hemen sonra hep sağ tarafımda dinmeyen bir acı vardı 1 hafta sonra dikişte açılma oldu sıvı akmaya başladı doktora gittim yine sağ tarafımda dikiş üst kısmımda bir kitle fark edildi içine sıvı dolmuş 1 aydır karnımdan büyük şırıngalar ile sıvı boşaltıyorlar doktor başka bir müdahale de bulunmadı. Yaşayan var mı ?