11 aylık kızım 15 gün önce emziği kendi isteğiyle bıraktı. Ben bir süre daha emmesini dilerdim ama olmadı. Zaten sadece memede uyuyup yatırırken ağzına veriyordum yatağa koyma aşamasında yani sonra o dalınca çıkarıyordu ağzından. E tamam çok güzel bıraktı ama şimdi de ben emzik oldum uyuduğu anda yanından kalkmak mümkün değil illa emmek istiyor uyurken. Kalkınca kıyamet kopuyor meme diye ağlıyor uyanıyor. Ne yapacağım lütfen fikir verin. Ezmiği kesinlikle kabul etmiyor yarım saat memede dalmasını bekleyip öyle koyuyorum ağzına anında uyanıp eliyle çıkarıp atıyor.