esceay Arkadaşlar kızım 22 aylık gündüz uyku geçişlerinde arada bir gece ise 3-4 kere emiyor gece nasıl bırakmalıyız memeyi sizlerin de tecrübe edindiğiniz yöntemler var mı ? Onun dışında uyurken emzik tutuyor onu da bıraktırmayı istiyorum yavaştan