Kızlar evlendiğimden beri kurutma makinesi almak istiyordum ancak çevremden duyduğum kazakları Deliyor, çamaşırları küçülüyor, Rutubet yapıyor, her tür çamaşırda kullanılmıyor gereksiz gibi olumsuz yorumlar yüzünden bir türlü almaya cesaret edemedim. Kızım günde 3 kere üstünü kirletiyor, Eşim bir giydiğini bir daha giymiyor derken bizim evde günaşırı makine çalışıyor. Yazı geçirdik bir şekilde ama önümüz kış olunca dışarı asamayacağım Evde kurutmayı da zaten hiç sevmiyorum Bu yüzden artık almayı istiyorum kullanıp da memnun olduğunuz öneriniz varsa beklerim. Ben iç çamaşırlarını ayrı yıkarım diğer günlük kullanılan çamaşırları karışık atarım hep. İlla ki özel, atılmaması gereken kumaş türleri vardır. ama günlük kullanılan tişörttür eşofmandır pantolondur çocuk kıyafetidir makineden çıkardığım gibi hepsini kurutmaya atıp kurutabilir miyim yoksa İlla ayırıp türüne göre mi atmak gerekir? Eğer öyleyse işime gelmez ama olduğu gibi çıkarıp kurutacaksam çok işimi kolaylaştırır kullananlardan yorum bekliyorum