cebrayilzade Kayınvalide,Kayınpeder,kayınbirader 2 tane,2 de çocuk,bir tek eşim evde olmuyor, Namazımı zmaanindan geç kılıyorum sizce neyapabilirimm…
nihathatipoglununtesbihi cebrayilzade abtesinizi ezandan 20 dk önce alin ezan okunur okunmaz bütün işinizi bırakıp önce namazı kılıp isinize dönebilirsiniz böyle daha kolay oliyo bence
cebrayilzade nihathatipoglununtesbihi onu biliyorum ama büyük oğlumun 2 yaşı daha olmadı bile digeride 3 aylık ve ezan okunmadan önce veya sonra veya okunduğunda hatta 2 ikisi birden ağlıyorlar,evdekilerde ezan öyle zamanında okunduğu için yemek isteyen kim,falan filan 🥴sanırım geç kılmak kaliyo bana 🤦
taa Yanlis anlama canım ama evde onl kadsr insan varken de bebege on dakka bakamicak mi insanlar . Ben namaza gidiyorum beş dakka cocuga bakin de gitn. Kilmak isteje bibsekilde yolunu bulur .