nissaa Merhaba 7 buçuk aylık oğlumun bu hafta ilk dişleri patladı . Dişlerin bi sıralaması olmaz diyolar ama önce ön kesici dişler çıkar genelde benim bebeğim gibi olan var mı öyle olunca yamuk çıkıyo falan drmişler tedirgin oldum
baab01 nissaa bız 4 aylıgız kopek diş kısmı kıpkırmızı ve hafif şiş. Bizde ılk cıkarıcaz galıba. Ama kırmızılık kafamı kurcalıyor. Dıs cıkarken beyazlar bıldıgım sızın nasıldı peki?
nissaa baab01 merhaba köpek dişi değil yanlış yazmışım onu :) yan kesici dişleri çıktı bu hafta ama beyaz olmuyo patlamaya yakın kırmızı oluyo
Liya01 baab01 merhaba normal endişe etmeyin çıkmak üzereyken şişip kızarabilir aynısı benim kızımda da olmuştu :)
baab01 Liya01 ya hep beyazlıyır vs dıyorlar boyle olunca bende iltihap falanmı oldu acaba dedim tedirgin oldum🥲 bir haftayı geçkindir boyle ne zaman çıkar acaba bide on dişleri degil ılk cıkan bu olucak😅