Kızlar ya hamilelikte enfeksiyon olması normal diyolardi bu kadar da beklemiyodum affedersiniz ayakta olsam otursam yürusrm sanki idrar kaçırıyorum ama idrar değil çünkü akıntı sarı renkte kesik kesik geliyo nazende çok koyu ve su ile birlikte geliyo bu bebeğe zarar verir mi doktor ilaç verdi vijanadan kulaniyodum geçti öbür gün ilaç bitti yine aynı ne yapayım enfeksiyon erken doğum da yaptırıyor mu bilgisi olan yazsın doktora söylersem acaba Altan muayene falan yaparmi