Merhaba. Daha önce bir arkadaşıma hediye almıştım, üzerinden zaman geçti. Artık pek vermeyi de düşünmüyorum. Uyguna vereceğim. Belki bir yavrumuzun doğum günü hediyesi de olur. Tek ricam, gerçekten ihtiyacı olan, sıfırını alabilecek durumda olmayan kişilerin yazması. Lütfen buna hassas davranırsanız niyetimin de karşılık bulmasına yardımcı olursunuz. Açıkça yazmak istemezseniz özelden de yazabilirsiniz.