yzey geçen sene girdim kasiyer vb işlerde çalışıyordum bir anda bıraktım ve bari belgem olsun diyerek kursa yazıldım 18 gün sürdü kursum silahlı aldım dersi dinlemeniz yetiyor atışlar aşırı basit o zamanlar uygundu ben hersey dahil 6 7 bin falan harcama yapmışımdır kursum bitti gsb alımı oldu şansıma ve kendi memleketime atandım memur olarak şu an dogum izindeyim 2 dolu 2 boş 12 saat vardiyalı ama dogum yaptığım için 2 yıl boyunca gece nöbeti tutmayacağım sut iznim hersey var bana göre ideal güzel ve onu açık bir meslek grubu alım olarak ön lisans ve lise düzeyi daha fazla lisans alımı yok denecek kadar az bence kursa yazilin ve alımları takip edin