Bilgem2009 d vitamine devam etmemiz söylemişti dokturumuz yaz ayında vermedim artık vermeye başladım. Balık yağıda kullanmaya başladık bide 2 gün önce tahlil verdik b12 düşük çıkmış nutrigen vitamin b12 yazdı ona başladım bugün 23 aylık bebeğim. İştahsızlık için çinko da kullaniyormus onu biseylerle karıştırıp verebilirsiniz demişti dokturumuz tek verince çinko mide rahatsızlığı yapabilirmis