selkhit Şimdiden başarılar diliyorum size :) Eğer çok sosyal biri değilseniz, tiyatro, sinema gibi minumum zevkleriniz yoksa belki seversiniz. 6 senedir burdayım çocuklara özel bir faaliyet alanı hiç görmedim. Doğru düzgün park bile yok sokak aralarında. Bu sene biraz gelişmeye başladı gibi oyun alanı falan açıldı yeni ama spor,sanat,oyun grubu gibi şeyleri hiç görmedim. Bahçeşehir koleji var oraya iyi diyorlar. Devlet okulu önermem.