HeeSenCokBiliyon benim hemşire de sana spiral ayırdım gel takalım demişti, regl olduğumda gittim taktırdım. Normal bu uygulama, eskiden hap falan da veriyorlardı hala veriyorlar mı bilmiyorum. Benim eşimin bir halası var, tek bir çocuğu var ve çok travmatik geçirmiş gebeliğini de doğumunu da, bedeni bebeği kabul etmiyormuş öyle söyleyeyim. Kızı şuan üniversite çağında. Ben o halaya sormuştum, özel olacak ama çevremde bildiğim en iyi korunan sizsiniz nasıl korunuyorsunuz demiştim. O da bana sağlık ocağının hem hap hem prezervatif verdiğini o şekilde yıllardır korunduğunu söylemişti